Peter Norman Sørensen

Peter Norman Sørensen

Professor

Medlem af:


    1. 2013
    2. Udgivet

      Forecasters' Objectives and Strategies

      Marinovic, I., Ottaviani, M. & Sørensen, Peter Norman, 2013, Handbook of Economic Forecasting. Elliott, G. & Timmermann, A. (red.). North-Holland, Bind 2B. s. 689–720 (Handbooks in Economics).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    3. 2012
    4. Udgivet

      Giffen Demand for Several Goods

      Sørensen, Peter Norman, 2012, New Insights into the Theory of Giffen Goods. Heijman, W. & von Mouche, P. (red.). Heidelberg, Dordrecht, London, New York: Springer, s. 97-104 8 s. (Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems, Bind 655).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    5. 2011
    6. Udgivet

      Modeling Idea Markets: Between Beauty Contests and Prediction Markets

      Marinovic, I., Sørensen, Peter Norman & Ottaviani, M., 16 jun. 2011, Prediction Markets: Theory and Applications. Vaughan Williams, L. (red.). Abingdon UK: RoutledgeFalmer, s. 4-17 14 s. (Routledge international studies in money and banking; Nr. 66).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Observational learning

      Smith, L. & Sørensen, Peter Norman, 2011, The New Palgrave Dictionary of Economics. Durlauf, S. N. & Blume, L. E. (red.). Online udg. Palgrave Macmillan

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

    8. 2008
    9. Udgivet

      The Favorite-Longshot Bias: An Overview of the Main Explanations

      Ottaviani, M. & Sørensen, Peter Norman, 2008, Handbook of Sports and Lottery Markets. Hausch, D. B. & Ziemba, W. T. (red.). Amsterdam: North-Holland, s. 83-101 19 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    ID: 13335