Peter Norman Sørensen

Peter Norman Sørensen

Professor


  1. 2017
  2. Udgivet

    Persuasion Bias in Science: Can Economics Help?

    Di Tillio, A., Ottaviani, M. & Sørensen, Peter Norman, 1 okt. 2017, I : Economic Journal. 127, 605, s. F266-F304

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Strategic Sample Selection

    Di Tillio, A., Ottaviani, M. & Sørensen, Peter Norman, 2017, s. 1-40, (CEPR Discussion Paper Series ; Nr. 12202).

    Publikation: Working paperForskning

  4. 2016
  5. Udgivet

    Nobelprisen i økonomi 2016: Oliver Hart og Bengt Holmström

    Sørensen, Peter Norman, 2016, I : Finans/Invest. 2016, 6, s. 25-27

    Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskning

  6. 2015
  7. Udgivet

    Price Reaction to Information with Heterogeneous Beliefs and Wealth Effects: Underreaction, Momentum, and Reversal

    Sørensen, Peter Norman & Ottaviani, M., jan. 2015, I : American Economic Review. 105, 1, s. 1-34

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2014
  9. Udgivet

    Accept or Reject? An Organizational Perspective

    Garfagnini, U., Ottaviani, M. & Sørensen, Peter Norman, 2014, I : International Journal of Industrial Organization. 34, s. 66-74

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. 2013
  11. Udgivet

    The intraday effects of central bank intervention on exchange rate spreads

    Fatum, R., Pedersen, J. & Sørensen, Peter Norman, mar. 2013, I : Journal of International Money and Finance. 33, s. 103-117

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Forecasters' Objectives and Strategies

    Marinovic, I., Ottaviani, M. & Sørensen, Peter Norman, 2013, Handbook of Economic Forecasting. Elliott, G. & Timmermann, A. (red.). North-Holland, Bind 2B. s. 689–720 (Handbooks in Economics).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  13. 2012
  14. Udgivet

    Giffen Demand for Several Goods

    Sørensen, Peter Norman, 2012, New Insights into the Theory of Giffen Goods. Heijman, W. & von Mouche, P. (red.). Heidelberg, Dordrecht, London, New York: Springer, s. 97-104 8 s. (Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems, Bind 655).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  15. 2011
  16. Udgivet

    Modeling Idea Markets: Between Beauty Contests and Prediction Markets

    Marinovic, I., Sørensen, Peter Norman & Ottaviani, M., 16 jun. 2011, Prediction Markets: Theory and Applications. Vaughan Williams, L. (red.). Abingdon UK: RoutledgeFalmer, s. 4-17 14 s. (Routledge international studies in money and banking; Nr. 66).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  17. Udgivet

    Observational learning

    Smith, L. & Sørensen, Peter Norman, 2011, The New Palgrave Dictionary of Economics. Durlauf, S. N. & Blume, L. E. (red.). Online udg. Palgrave Macmillan

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 13335