Videnskabeligt Personale – Københavns Universitet

Økonomisk Institut > Ansatte > Videnskabeligt Personale

Peter Norman Sørensen

Peter Norman Sørensen

Professor


  1. 2017
  2. Udgivet

    Persuasion Bias in Science : Can Economics Help? / Di Tillio, Alfredo; Ottaviani, Marco; Sørensen, Peter Norman.

    I: Economic Journal, Bind 127, Nr. 605, 01.10.2017, s. F266-F304.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Strategic Sample Selection. / Di Tillio, Alfredo; Ottaviani, Marco; Sørensen, Peter Norman.

    2017. s. 1-40.

    Publikation: Working paperForskning

  4. 2016
  5. Udgivet

    Nobelprisen i økonomi 2016 : Oliver Hart og Bengt Holmström. / Sørensen, Peter Norman.

    I: Finans/Invest, Bind 2016, Nr. 6, 2016, s. 25-27.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskning

  6. 2015
  7. Udgivet

    Price Reaction to Information with Heterogeneous Beliefs and Wealth Effects: Underreaction, Momentum, and Reversal. / Sørensen, Peter Norman; Ottaviani, Marco.

    I: American Economic Review, Bind 105, Nr. 1, 01.2015, s. 1-34.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2014
  9. Udgivet

    Accept or Reject? An Organizational Perspective. / Garfagnini, Umberto; Ottaviani, Marco; Sørensen, Peter Norman.

    I: International Journal of Industrial Organization, Bind 34, 2014, s. 66-74.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. 2013
  11. Udgivet

    The intraday effects of central bank intervention on exchange rate spreads. / Fatum, Rasmus; Pedersen, Jesper; Sørensen, Peter Norman.

    I: Journal of International Money and Finance, Bind 33, 03.2013, s. 103-117.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Forecasters' Objectives and Strategies. / Marinovic, Iván; Ottaviani, Marco; Sørensen, Peter Norman.

    Handbook of Economic Forecasting. red. / Graham Elliott; Allan Timmermann. Bind 2B North-Holland, 2013. s. 689–720.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  13. 2012
  14. Udgivet

    Giffen Demand for Several Goods. / Sørensen, Peter Norman.

    New Insights into the Theory of Giffen Goods. red. / Wim Heijman; Pierre von Mouche. Heidelberg, Dordrecht, London, New York : Springer, 2012. s. 97-104.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  15. 2011
  16. Udgivet

    Modeling Idea Markets : Between Beauty Contests and Prediction Markets. / Marinovic, Ivan ; Sørensen, Peter Norman; Ottaviani, Marco.

    Prediction Markets: Theory and Applications. red. / Leighton Vaughan Williams. Abingdon UK : RoutledgeFalmer, 2011. s. 4-17.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  17. Udgivet

    Observational learning. / Smith, Lones; Sørensen, Peter Norman.

    The New Palgrave Dictionary of Economics. red. / Steven N. Durlauf; Lawrence E. Blume. Online. udg. Palgrave Macmillan, 2011.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 13335