Christian Schultz

Christian Schultz

Professor


  1. 2017
  2. Udgivet

    Collusion in Markets with Imperfect Price Information on Both Sides

    Schultz, Christian, maj 2017, I: Review of Industrial Organization. 50, 3, s. 287-301

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2014
  4. Udgivet

    Consumer poaching, brand switching, and price transparency

    Schultz, Christian, 2014, I: Economics Letters. 123, s. 266-269 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2011
  6. Udgivet

    Arm's length delegation of public services

    Bennedsen, Morten & Schultz, Christian, 2011, I: Journal of Public Economics. 95, 7-8, s. 543-552 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2010
  8. Udgivet

    Fusionskontrol og god gammel økonomisk teori

    Schultz, Christian, jun. 2010, I: Samfundsøkonomen. 3, s. 19-22 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  9. 2009
  10. Udgivet

    Transparency and product variety:

    Schultz, Christian, 2009, I: Economics Letters. 102, 3, s. 165-168 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2008
  12. Udgivet

    Discussion of "Attitudes and Migration Policy" by Facchini G. and A. Mayda

    Schultz, Christian, 2008, I: Economic Policy: A European Forum. 23, 56, s. 699-703 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLetterForskning

  13. Udgivet

    Discussion of "Mass car ownership in the emerging market giants" by Marcos Chamon, Paolo Mauro, Yohei Okawa

    Schultz, Christian, 2008, I: Economic Policy: A European Forum. 23, 54, s. 288-291 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLetterForskning

  14. Udgivet

    Discussion of Vandenbrusche and Zanardi: "What explains the proliferation of antidumping laws?"

    Schultz, Christian, 2008, I: Economic Policy: A European Forum. 23, 53, s. 131-133 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLetterForskning

  15. Udgivet

    Information, polarization and term length in democracy

    Schultz, Christian, 2008, I: Journal of Public Economics. 92, 5-6, s. 1078-1091 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  16. 2007
  17. Udgivet

    Strategic campaigns and redistributive politics

    Schultz, Christian, 2007, I: Economic Journal. 117, 522, s. 936-963

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 2891