Varemærker i økonomisk teori
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Standard
Varemærker i økonomisk teori. / Overgaard, P. B.; Schultz, Christian.
125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik. Kbh. : Djøf Forlag, 2005. s. 189-199.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Overgaard, PB & Schultz, C 2005, Varemærker i økonomisk teori. i 125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik. Djøf Forlag, Kbh., s. 189-199.
APA
Overgaard, P. B., & Schultz, C. (2005). Varemærker i økonomisk teori. I 125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik (s. 189-199). Djøf Forlag.
Vancouver
Overgaard PB, Schultz C. Varemærker i økonomisk teori. I 125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik. Kbh.: Djøf Forlag. 2005. s. 189-199
Author
Bibtex
@inbook{9dbe8830b78311dbbee902004c4f4f50,
title = "Varem{\ae}rker i {\o}konomisk teori",
author = "Overgaard, {P. B.} and Christian Schultz",
note = "JEL Classification: M3, M37",
year = "2005",
language = "Dansk",
isbn = "8757414297",
pages = "189--199",
booktitle = "125{\textregistered}",
publisher = "Dj{\o}f Forlag",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Varemærker i økonomisk teori
AU - Overgaard, P. B.
AU - Schultz, Christian
N1 - JEL Classification: M3, M37
PY - 2005
Y1 - 2005
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 8757414297
SP - 189
EP - 199
BT - 125®
PB - Djøf Forlag
CY - Kbh.
ER -
ID: 91234