Varemærker i økonomisk teori

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Standard

Varemærker i økonomisk teori. / Overgaard, P. B.; Schultz, Christian.

125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik. Kbh. : Djøf Forlag, 2005. s. 189-199.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Harvard

Overgaard, PB & Schultz, C 2005, Varemærker i økonomisk teori. i 125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik. Djøf Forlag, Kbh., s. 189-199.

APA

Overgaard, P. B., & Schultz, C. (2005). Varemærker i økonomisk teori. I 125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik (s. 189-199). Djøf Forlag.

Vancouver

Overgaard PB, Schultz C. Varemærker i økonomisk teori. I 125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik. Kbh.: Djøf Forlag. 2005. s. 189-199

Author

Overgaard, P. B. ; Schultz, Christian. / Varemærker i økonomisk teori. 125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik. Kbh. : Djøf Forlag, 2005. s. 189-199

Bibtex

@inbook{9dbe8830b78311dbbee902004c4f4f50,
title = "Varem{\ae}rker i {\o}konomisk teori",
author = "Overgaard, {P. B.} and Christian Schultz",
note = "JEL Classification: M3, M37",
year = "2005",
language = "Dansk",
isbn = "8757414297",
pages = "189--199",
booktitle = "125{\textregistered}",
publisher = "Dj{\o}f Forlag",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Varemærker i økonomisk teori

AU - Overgaard, P. B.

AU - Schultz, Christian

N1 - JEL Classification: M3, M37

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 8757414297

SP - 189

EP - 199

BT - 125®

PB - Djøf Forlag

CY - Kbh.

ER -

ID: 91234