Nick Vikander
Lektor
Økonomisk Institut
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
ORCID: 0000-0002-8874-6856
1 - 10 ud af 18Pr. side: 10
- 2012
Advertising to Status-Conscious Consumers
Vikander, Nick, 2012.Publikation: Working paper › Forskning
Sell-outs, Beliefs, and Bandwagon Behavior
Vikander, Nick, 2012.Publikation: Working paper › Forskning
- 2013
On the Management of Public Opinion (Former Title: On the (Mis-)Use of Information for Public Debate)
Patacconi, A. & Vikander, Nick, 2013.Publikation: Working paper › Forskning
- Udgivet
Optimal Sales Schemes for Network Goods
Parakhonyak, A. & Vikander, Nick, 2013, Kbh.: Økonomisk institut, Københavns Universitet, 24 s. (University of Copenhagen. Institute of Economics. Discussion Papers; Nr. 11, Bind 2013).Publikation: Working paper › Forskning
- Udgivet
Sorting and sustaining cooperation
Vikander, Nick, 2013, I: Oxford Economic Papers. 65, 2, s. 548-566Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2014
- Udgivet
Pay-for-(Persistent)-Luck: CEO Bonuses under Relational and Formal Contracting
DeVaro, J., Kim, J. & Vikander, Nick, 2014, Copenhagen: Økonomisk institut, Københavns Universitet, 47 s. (University of Copenhagen. Institute of Economics. Discussion Papers (Online); Nr. 13, Bind 2014).Publikation: Working paper › Forskning
- Udgivet
Sellouts, Beliefs, and Bandwagon Behavior
Vikander, Nick, 2014, Copenhagen: Økonomisk institut, Københavns Universitet, 37 s. (University of Copenhagen. Institute of Economics. Discussion Papers (Online); Nr. 15, Bind 2014).Publikation: Working paper › Forskning
- 2015
- Udgivet
A model of public opinion management
Patacconi, A. & Vikander, Nick, 2015, I: Journal of Public Economics. 128, s. 73-83Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Afsendt
Evidence for Relational Contracts in CEO Bonus Compensation
DeVaro, J., Hyuk-Kim, J. & Vikander, Nick, 2015, (Afsendt)Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
- Afsendt
The Asymmetric Fundamental Transformation
Patacconi, A. & Vikander, Nick, 2015, (Afsendt)Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
ID: 49756418
Flest downloads
-
23
downloads
Information design through scarcity and social learning
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet