Martin Browning

Martin Browning

Professor


  1. 2003
  2. Udgivet

    Asking consumption questions in general purpose surveys

    Browning, Martin, Crossley, T. F. & Weber, G., 2003, I: Economic Journal. 113, 491, s. F540-F567

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Children and Demand: Direct and Non-Direct Effects

    Browning, Martin & Lechene, V., 2003, I: Review of Economics of the Household. 1, 1-2, s. 9-31

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Imputing consumption from income and wealth information

    Browning, Martin & Leth-Petersen, S., 2003, I: Economic Journal. 488, s. F282-301

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Nonparametric Engel curves and revealed preference

    Blundell, R., Browning, Martin & Crawford, I., 2003, I: Econometrica. 71, 1, s. 205-240

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 101997366