26. november 2010

Økonomisk Instituts undervisningspris 2010

Bertel Schjerning får Den Usynlige Hånd og Økonomisk Instituts store undervisningspris. Socialøkonomisk Samfund og de studerende i studienævnet har  valgt årets bedste underviser. Bertel Schjerning underviser i  videregående mikroøkonometri . De studerende henviser til evnen til at formidle hardcore økonometrisk stof på en meget pædagogisk måde – ”hvilket er sjældent og meget værdsat i et fag, der hurtigt kan blive abstrakt. Dette gør han UDEN at gå på kompromis med det faglige niveau. Derudover er hans engagement utroligt smittende og det er en fornøjelse at blive undervist af en ildsjæl som ham!”

Økonomisk Institut siger til lykke og giver Bertel Schjerning instituttets store undervisningspris på 15.000 kr.