7. juni 2010

Translokation og prisoverrækkelser forår 2010

Forårets translokation foregik på Økonomisk Institut den 27. maj 2010. Instituttet fejrede de nyuddannede kandidater og Euroclearstipendierne og The Flemming and Judy Heilmann scholarship at Cornell blev uddelt.
Forårets festtale blev holdt af cand. polit og partner i McKinsey & Company, Christin Owings der lagde vægt på to ting: en cand. polit har en solid værktøjskasse med på arbejdsmarkedet og møder forventninger om at kunne arbejde hårdt og struktureret - "men husk nu, at det også skal være sjovt!".

Efter højtideligheden var der reception i den nyrenoverede Glasgang.

Billede fra prisoverrækkelsen
På billedet ses prismodtagerne: Simon Boserup, PhD.-studerende på vej til Berkeley med et Euroclearstipendium, Maria Ingerslev, netop hjemvendt fra Bernard College, Columbia University; hun fik sit Euroclearstipendium udbetalt allerede i januar, da hun skulle rejse på det tidspunkt. Så kommer Ulrik Beck, der modtog The Flemming and Judy Heilmann scholarship at Cornell og endelig Svend Andersen, også på vej til Cornell, finansieret af et Euroclearstipendium.