EPRN Konference 2019

Dette års Economic Policy Research Network (EPRN) konference afholdes torsdag den 20. juni og fredag den 21. juni.

Konferencen strækker sig over to dage. Den første dag foregår på dansk og handler om analyser af dansk økonomi og økonomisk politik.

På konferencens anden dag har vi inviteret Nathaniel Hendren fra Harvard University, Silvana Tenreyro fra London School of Economics og Imran Rasul fra University College London

Begge dage er vi på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet i bygning 35, lokale 35.01.05.

Her er det fulde program for d. 20. juni

Her er det fulde program for d. 21. juni

Københavns Universitet behandler oplysninger om deltagere i konferencer fortroligt. Oplysningerne slettes senest seks måneder efter konferencen har været afholdt, medmindre deltageren har givet samtykke til, at Københavns Universitet kan opbevare oplysningerne med henblik på at informere om kommende konferencer eller andre relevante arrangementer.

Københavns Universitet har en privatlivspolitik, som kan læses her: https://informationssikkerhed.ku.dk/persondatabeskyttelse/privatlivspolitik/