EPRN Konference, 2023

I år mødes vi til Economic Policy Research Network (EPRN) konference torsdag den 22. juni på Økonomisk Institut.

Konferencen foregår på dansk og vil blive afholdt på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet i bygning 35, lokale 35.01.06

På programmet er den nyeste viden inden for Sundhedspolitik, beskæftigelse og ulighed, Arbejdsmarkedspolitik, løn og beskæftigelse, Boligmarked, formue og forbrug & Konkurrencepolitik og handel.

Dagen foregår på dansk med præsentationer fra Finansministeriet, Beskæftigelsesministeriet, Økonomiministeriet, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, EPRU, CEPG og Nationalbanken.

Her er det fulde konference program

Det er ikke længere muligt at tilmelde sig.

Beskyttelse af dine persondata

Københavns Universitet behandler oplysninger om deltagere i konferencer fortroligt.

Oplysningerne slettes senest seks måneder efter konferencen har været afholdt, medmindre deltageren har givet samtykke til, at Københavns Universitet kan opbevare oplysningerne med henblik på at informere om kommende konferencer eller andre relevante arrangementer.

Københavns Universitet har en privatlivspolitik, som kan læses her: https://informationssikkerhed.ku.dk/persondatabeskyttelse/privatlivspolitik/