Jean-Robert Karl Tyran

Jean-Robert Karl Tyran

Professor

Medlem af:


    1. 2007
    2. Udgivet

      Book review: E. Shafir (ed.), Preference, Belief, and Similarity: Selected Writings by Amos Tversky, MIT Press, 2004

      Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, I: Journal of Socio-Economics. 36, 4, s. 675-676

      Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

    3. Udgivet

      Can Markets be Trusted?

      Huck, S. & Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, Centre for Economic Policy Research, 6 s.

      Publikation: Working paperForskning

    4. Udgivet

      Consumer Networks and Firm Reputation: A First Experimental Investigation

      Huck, S., Lünser, G. K. & Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, Department of Economics, University of Copenhagen, 11 s.

      Publikation: Working paperForskning

    5. Udgivet

      Coordination Failure

      Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, International Encyclopedia of the Social Sciences: Vol. II. Darity, W. A. (red.). Gale, s. 127-128

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

    6. Udgivet

      Money Illusion and the Market

      Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, I: Science. 317, 5841, s. 1042-1043

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Money illusion and coordination failure

      Fehr, E. & Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, I: Games and Economic Behavior. 58, 2, s. 246-268

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Pricing and Trust

      Huck, S., Ruchala, G. K. & Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, Cph.: Department of Economics, University of Copenhagen, 18 s.

      Publikation: Working paperForskning

    9. Udgivet

      Pure redistribution and the provision of public goods

      Sausgruber, R. & Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, I: Economics Letters. 95, 3, s. 334-338

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      Reciprocity, social ties, and competition in markets for experience goods

      Huck, S. & Tyran, Jean-Robert Karl, 2007, I: Journal of Socio-Economics. 36, 2, s. 191-203

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    ID: 5148