Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning. / Isager, Julie Marie; Olesen, Mogens Nørgaard.

I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , Bind 8, Nr. 15, 02.09.2013, s. 125-134.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Isager, JM & Olesen, MN 2013, 'Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning', Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , bind 8, nr. 15, s. 125-134.

APA

Isager, J. M., & Olesen, M. N. (2013). Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning. Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , 8(15), 125-134.

Vancouver

Isager JM, Olesen MN. Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning. Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 2013 sep 2;8(15):125-134.

Author

Isager, Julie Marie ; Olesen, Mogens Nørgaard. / Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning. I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 2013 ; Bind 8, Nr. 15. s. 125-134.

Bibtex

@article{5c1b0b2fa8df4617856200a43b39362a,
title = "Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning",
abstract = "How classical Bildung has been used in moderne math teaching at the Department of Economics, University of Copenhagen",
author = "Isager, {Julie Marie} and Olesen, {Mogens N{\o}rgaard}",
year = "2013",
month = "9",
day = "2",
language = "Dansk",
volume = "8",
pages = "125--134",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "15",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning

AU - Isager, Julie Marie

AU - Olesen, Mogens Nørgaard

PY - 2013/9/2

Y1 - 2013/9/2

N2 - How classical Bildung has been used in moderne math teaching at the Department of Economics, University of Copenhagen

AB - How classical Bildung has been used in moderne math teaching at the Department of Economics, University of Copenhagen

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 8

SP - 125

EP - 134

JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 15

ER -

ID: 43546316