Christian Schultz

Christian Schultz

Professor


  1. 2005
  2. Udgivet

    Adaptive contracting: the trial-and-error approach to outsourcing

    Bennedsen, Morten & Schultz, Christian, 2005, I: Economic Theory. 25, 1, s. 35-50

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Public funding of political parties

    Ortuno-Ortin, I. & Schultz, Christian, 2005, I: Journal of Public Economic Theory. 7, 5, s. 781-791

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Transparency on the consumer side and tacit collusion

    Schultz, Christian, 2005, I: European Economic Review. 49, 2, s. 279-297

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Varemærker i økonomisk teori

    Overgaard, P. B. & Schultz, Christian, 2005, 125®: Varemærkeloven 1880-2005 - et overblik. Kbh.: Djøf Forlag, s. 189-199

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  6. Udgivet

    Virtual Capacity and Competition

    Schultz, Christian, 2005, Munchen: CESifo, 24 s.

    Publikation: Working paperForskning

ID: 2891