29. april 2010

Mikael Kristiansen prisen 2010

Tirsdag den 19. marts 2010 uddelte Annemarie og Erling Kristiansens fond fire Mikael Kristiansen priser på hver kr. 125.000 tildelt til stud. polit'erne Rasmus Fynbo Aagaard-Jensen, Søren Hove, Rasmus Søndergaard Pedersen og Hans Christian Simons Johansen. Førstnævnte skal til York University for at læse en sundhedsøkonomisk MSc, Søren Hove – der er ph.d-studerende - skal til Oxford, Rasmus Søndergaard Pedersen er på vej til LSE for at gennemføre en MSc i Finance and Economics, mens Hans Christian Simons Johansen skal læse en MS i Finance på Imperial College i London. Ved samme højtidelighed blev Annemarie og Erling Kristiansens Legat uddelt til fire medarbejdere i Udenrigsministeriet, nemlig Alexander Schultz, Anders Bjørn Hansen, Ole Bach Hansen og Anette Steenberg Williams. Priserne og legaterne blev overrakt ved en højtidelighed i Udenrigsministeriet (Billede fra prisoverrækkelsen – hvor de fire studerende står i ovennævnte rækkefølge).